Bananasplitwafels

 HET ZOETE LEVEN



Op de 2e vrijdag van de maand juni doe ik graag weer mee met Recept van de Maand, het leuke idee van Elizabeth










ingrediënten
* 60 gram pure chocolade
* 2 bananen
* 2 eierwafels
* 2 bollen vanille ijs

1Hak de chocolade in stukjes en smelt hem au bain marie.
Pel de bananen en snij ze in plakjes.Snij de wafels doormidden.
2 Beleg 2 wafelhelften met banaan en leg er 1 bol vanille ijs bovenop.
3 Schenk de gesmolten chocolade in streepjes over het ijs en de banaan. Leg de overige helft van wafels er boven op en druk een beetje aan.
💙💙💙💙💙
Conny - GerJanne - Lot - Els - Ilse - Marjan - Toos - Miriam - Janny - Akkelien - Marthy - Sylvia - Dini - Ger - 

Reacties

  1. Met cake maak ik dat ook wel eens en vaak prak ik de banaan dan met wat room/creme fraiche

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestelijke afsluiting van de receptenreeks, zo'n prachtig dessert! En wat zijn je foto's weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er heerlijk uit! Wat een leuk idee. Niet te ingewikkeld en om je vingers bij af te likken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker uit en mooie fotoreportage erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo jammer dat ik niet op jou blogposten kan reageren,terwijl ik wel een Google account heb.Ziet er heerlijk uit,zo’n open appelbol.Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

      Verwijderen
  5. Simpel te maken en ook nog eens heerlijk, wat willen we nog meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het water loopt me in de mond als ik dit blogje lees. Mooie foto's maakte je van dit lekkere toetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten